Dr Monika Hajdas

Strateg, TEDx speaker, Opiekun Koła Naukowego Design Thinking

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania. Strateg, adiunkt w Instytucie Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Absolwentka studiów podyplomowych Zarządzanie Innowacją – Design Management w School of Form (2016). Autorka ponad 30 publikacji na temat zarządzania marką oraz współautorka książek „Zarządzanie marketingiem” (2014), „Zarządzanie portfelem marek” (2010) oraz „Kreacja w reklamie” (2008).

Odbywała wizyty studyjne lub wykłady gościnne m.in. w Royal Holloway University of London (Londyn, Wielka Brytania), Instituto Politecnico do Cavado e Do Ave (Barcelos, Portugalia), Vilniaus Technologiju ir Dizajno Kolegija (Wilno, Litwa).

Opiekun Koła Naukowego Design Thinking. TEDx speaker 2015. Pracę naukową łączy z praktyką.

Doświadczenia zawodowe zdobywała w agencji brand design przygotowując założenia do projektów opakowań oraz identyfikacji wizualnej marek, w agencji reklamowej przygotowując strategie komunikacji oraz w agencji brand consulting, przygotowując strategie marketingowe.

Jej 15 letnie doświadczenia zawodowe obejmują klientów lokalnych i globalnych, koncerny, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa z branż takich jak: FMCG (żywność, kosmetyki), materiały budowlane, dobra luksusowe, handel RTV AGD, koncern naftowy, marketing miast i regionów, branża edukacyjna i szkoleniowa.